avatar Ten blog rowerowy prowadzi kania76 z miasteczka Pobiedziska. Mam przejechane 19696.88 kilometrów w tym 5256.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kania76.bikestats.pl
  • Sprzęt Mbike RENEGADE 29er

Stobno

Poniedziałek, 6 stycznia 2014 · dodano: 06.01.2014 | Komentarze 2

Wypad do znajomych. Ja wrzucam rower na dach by z przyzwoleniem małżonki nakręci pare km w nowych stronach. Początkowo planowałem pojechać do Ujścia, zaliczyć podjazd na morenę w stronę Czarnkowa, i dalej w stronę Trzcianki i zadupiami do
Stobna. Niestety na starcie zorientowałem się, że zapomniałem ochraniaczy i wiedziałem co to znaczy w taką pogodę. Zmodyfikowałem trasę i pokręciłem się po leśnych szutrach. Nawet specjalnie nie zmarzłem, a prawdziwą ochotę na jazdę miałem po 40 km.

kania76
| 21:07 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj W sumie mogłem zrealizować plany, jednal sezon się jeszcze nie zaczął i nie ma się co napinać.
JoannaZygmunta
| 17:51 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj Łe tam! Paluchy można potem ogrzać przy pomocy butelki z ciepłą wodą a co zobaczysz i po podjeżdżasz to Twoje ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mpoto