avatar Ten blog rowerowy prowadzi kania76 z miasteczka Pobiedziska. Mam przejechane 19696.88 kilometrów w tym 5256.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kania76.bikestats.pl
  • Sprzęt Mbike RENEGADE 29er

Na Dziwiczą Górę niekoniecznie najkrótszą drogą

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 3

Objazd Dziwiczje Górki i swobodne kręcenie w Zielonce. Troche padało, ale trasa generalnie udana. Początkowo kręciliśmy we trójkę z ziomalami z Niepodległego Księstswa Pobiedziska. Później kontynuowaliśmy tradycję sobotnich porannych jazd (niezależnych od pogody) z Z3waza.
Podziekowania za wspólny wysiłek

z3waza
| 19:32 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Co do oponek (brzusznych) - to prawda - to najtańszy sposób na lightowanie sprzętu :D
Z tym deszczem to było niezłe - ja po powrocie zacząłem myć rower w kurtce i w czapce i w czasie jak myłem rowery (a miałem 3 do obrobienia) po kolei zdejmowałem ciuchy. Potem naszła mnie myśl żeby jeszcze pokręcić po południu, ale zostałem zabrany na działkę żeby pomóc wyrywać jakieś krzaki :)
kania76
| 06:56 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Ja wróciłem do domu już w totalnym deszczu. Oczywiście po pół godziny pogoda stała się idealna na jazdę.
Swoją drogą te sobotnie przejażdżki dają czadu. Ja na prawdę czuję, że mocno popracowałem. Wcześniej w weekend robiłem po 70 km dziennie i wracałem do domuku bez specjalnego zmęczenia. Tutaje te górki i piaseczek zrobiły swoje.
Pobawiłem się trochę linkami od przerzutek i chyba teraz chodzą dobrze. Oglądałem też ceny napędów na ebay''u i rzeczywiście upgrade na X0 nie ma totalnego sensu (przedni napęd - korby z suportem w US kosztują 160-170$ w X9, natomiast to samo w X0 ok 300$ po rabacie). Krótko mówiąc najtaniej zdredukować masę "zestawu" zmniejszając objętość opotek na brzuchu.
Pozdrawiam
z3waza
| 17:55 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj Fajnie było tylko trochę mokro :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa torzo