avatar Ten blog rowerowy prowadzi kania76 z miasteczka Pobiedziska. Mam przejechane 19696.88 kilometrów w tym 5256.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kania76.bikestats.pl
  • Kalorie 2000kcal
  • Sprzęt Mbike RENEGADE 29er

objazd przed maratonem w Gnieźnie

Sobota, 19 maja 2012 · dodano: 19.05.2012 | Komentarze 1

Dzisiaj miałem podjąć próbę rejestracji do maratonu w Gnieźnie oraz przejechać jedno kółko jutrzejszej trasy. Na miejscu wszystko zamknięte na głucho (może nie byłem tam gdzie trzeba). Śladów oznaczenia trasy też nie napotkałem. Wyjątkiem mogą być okresowo spotkane na asfalcie żółte malunki strzałek z poprzednich lat. Wydaję mi się, że zaliczyłem główne podjazdy, które chyba będziemy przejeżdżać ze cztery razy - dość długie, ale przesadnie nie wyczerpywały. Prędkość jazdy spacerowa, do momentu gdy zorientowałem się, że nie wyrobie się na umówiony termin z żoną. Wtedy już dałem z nóg ile wlezie zgodnie z zasadą cytowaną wielokrotnie poprzednio (nogi są po to by bolały).