avatar Ten blog rowerowy prowadzi kania76 z miasteczka Pobiedziska. Mam przejechane 19696.88 kilometrów w tym 5256.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kania76.bikestats.pl
  • Sprzęt Wheeler 2600

Górki Kociałkowej i dukty Jezierc

Wtorek, 22 maja 2012 · dodano: 22.05.2012 | Komentarze 1

Pierwsza godzina po wąskich ścieżkach Drążynka i zawijasy w okolicach Nowej Górki. Dróżki pozarastane, miejscami na zjazdach powalone drzewa. Totalna deprecha jeśli chodzi o siły. Jakaś wzięła mnie niemoc i totalnie nie miałem sił jechać. O dziwo pod górę jechałem sprawnie, ale już po płaskim słabość gorsza niż na początku sezonu. Chyba za krótko odczekałem po dość dużym obiadku lub po prostu potrzebuję trochę odpoczynku od rowerka. Po godzinie siły wróciły i dalej bez jakiegoś większego katowania poprawiłem średnią. Dzień w sumie udany, ale pierwszy raz od początku mojej przygody rowerowej chciałem po 10 km zawrócić do domu.

z3waza
| 18:50 wtorek, 22 maja 2012 | linkuj Oj wiem czasem tak się nie chce... ale nic to, nie martw się - przechodzi ;)
Ja stosuję zasadę - dzień po wyścigu - spacerek rowerowy, kolejny dzień odpoczynek, i to działa. Zresztą pomysł nie mój, a mądrzejszych ode mnie w tej kwestii.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa niece