avatar Ten blog rowerowy prowadzi kania76 z miasteczka Pobiedziska. Mam przejechane 19696.88 kilometrów w tym 5256.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kania76.bikestats.pl
  • Sprzęt Wheeler 2600

Z rańca

Niedziela, 22 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj zaliczyłem zjazd z kolegą Marcinem I. Pogoda mimo zapowiedzi pochmurna z upierdiliwym wiaterkiem NW. Postanowiliśmy pojechać do Kobylnicy by odcinek pod wiatr zaliczyć w większości w lesie. Później ze Swarzędza udaliśmy się przez Sarbionwo i Puszczykowo na Kostrzyn i dalej do Wierzyc. Na dzisiejszym wyjeździe zaliczyłem mały zgon. Już do Kobylnicy czułem, że jest źle. Uda na podjeździe odczuwałem na granicy skurczu co nigdy mi się nie zdarza. Myślałem, że jestem zmęczony po ciężkim tygodniu (niekoniecznie rowerowym). Teraz jednak wydaje mi się, że z nogami było OK tylko po porostu kolega Marcin I mnie zajechał. Do cytatów dodam nowy "Było pod wiatr, więc jechaliśmy szybciej by mieć to z głowy". Druga część wycieczki z wiaterkiem mimo mojego miałeczenia i trzymania tylnego koła była już w porządku.
Pozdrowienia
PS. Ciekawostka - Vmax osiągnąłem na podjeździe (co prawda poprzedzonym zjazdem i z wiatrem, ale mam świadka, że to prawda)

biniu
| 20:59 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj Jak mawiają na a raczej po zawodach " co cię nie zabije to cię wzmocni "
A Chińczycy mawiają,że trening czyni mistrza!
A jak cię boli to znak,że ci rośnie:-) noga oczywiście:))
z3waza
| 18:41 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj No cóż z nogą tak już jest - nie zawsze podaje. Ja pamiętam jak kiedyś z Maciejem zamulałem. Szczerze powiedziawszy nie wiedziałem, że mogę być tak bogatym źródłem cytatów. Jeszcze chwila i wpadnę w samozachwyt i poczuję się jak Juliusz Cezar albo Napoleon... szczęściem Dziekanka niedaleko :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yodwo