avatar Ten blog rowerowy prowadzi kania76 z miasteczka Pobiedziska. Mam przejechane 19696.88 kilometrów w tym 5256.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kania76.bikestats.pl
  • Sprzęt Mbike RENEGADE 29er

Leśne drogi koło Jezierc

Sobota, 13 października 2012 · dodano: 13.10.2012 | Komentarze 1

Dzisiaj pogoda dopisała, a i ja miałem trochę czasu. W przerwie od wożenia dzieciaków, jak nie z imprezy to do teatru, udałem się na rower. Podobno jesienne roztrenowanie jest najlepszym okresem dla każdego sportowca: może się delektować krajobrazem, robić postoje, nic nie musi forsować. Dla mnie to jakaś totalna pomyłka. Forma uciekła, jadę trochę wolniej, ale męczę się jakbym bił rekordy. Na dodatek zajęło mi ok 15 km zanim się rozgrzałem (w sensie przyzwyczajenia do jazdy, bo w skutek zbyt grubego ubrania przepocony byłem po 3 km). Leśne drogi nad jeziorami dobrze zrobiły na moją psychę, w końcu się zresetowałem i nie myślałem o niczym. Delektowałem się smakiem endorfin i snułem plany treningowo-startowo-apgrejdowe na przyszły rok. W zeszłym roku o tej porze byłem na szczycie cyklozy i kilometry pochłaniałem z dużym entuzjazmem. Teraz jednak widać objawy lekkiego zmęczenia dwukółkową przygodą.