avatar Ten blog rowerowy prowadzi kania76 z miasteczka Pobiedziska. Mam przejechane 19696.88 kilometrów w tym 5256.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kania76.bikestats.pl
  • Sprzęt Mbike RENEGADE 29er

MTB maraton Dolsk

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · dodano: 21.04.2013 | Komentarze 8

Do Dolska wybrałem się z Maciejem. Zbiórka o 7:45 i dalej w trasę. Na miejscu mieliśmy dużo czasu by się ogarnąć, zjeść coś i zrobić spokojną rozgrzewkę. Szybko zdążyłem przybić piątkę z ekipą z Googla i razem JPBike'm i Drogbasem pognaliśmy rozruszać kulasy.
Co do samego wyścigu to powiem szczerze, że czytając relacje kolegów, nie wiem czy bardziej zazdrościć im formy sportowej, czy też literackiej. Wyścig przejechałem swoim tempem. Początkowo powiozłem się na kole przez kilka km., poźniej była klasyczna samotność długodystansowca, do momentu gdy na dłuższym odcinku asfaltu, jadą pod zajebisty wiatr, doszedł mnie Maks z innym gościem sprawnie współpracując. Dołączyłem sie do dwójki i razem dając równe zmniany zamieniliśmy koszmarek w fajną szybką jazdę. W lesie ponownie się rozjechaliśmy do momoentu gdy lekko wyglebiłem i dociągneli do mnie koledzy. Razem dojechaliśmy ponownie do punktu widokowego i tu na podjeździe zostawilem kolegów. Kolejne kilometry w lesie to walka z włąsną słabością. Czując prodromy "odcięcia prądu" zatrzymałem się na chwilę i zładłem batona, co przywróciło mi nieco sił. Od tego momentu jechałem w bliskiej odległości od Maksa, a metę przekroczyliśmy prawie razem.
Pomijając ten grafomański wywód, mogę podsumować zawody w następujący sposób:
-podjazdy były ok, żaden nie wytrącił mnie z równowagi i sporo zyskiwałem
-wyszły jednak braki w wyjeżdzonych km (późna wiosna) i brak przygotowania w terenie
Pozdrawiam wszystkich kolesi z trasy
Wynik: 115/165, M3 47, czas 3,16:55

Kategoria Wyścig

Maks
| 20:19 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj wg mnie całkiem nieźle ci poszło brakuje Ci dokładnie tego samego co u mnie wyjechania kaemów w terenie ale to poprawimy ;)
josip
| 20:05 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj No bez przesady, że wszystkiego od początku - po prostu trzeba się z powrotem wdrożyć po zimie:)
z3waza
| 19:49 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj Z żelami trza było krzyknąć - ja budziłem takie zaufanie że Panie mi dawały na krechę :D
kania76
| 19:36 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj Żele miałem kupić przed startem, tylko trudno tego dokonać zostawiając kasę w samochodzie.
| 19:28 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj Drugi sezon maratonów, a człowiek uczy się wszytkiego od początku.
klosiu
| 19:26 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj No i musisz nauczyć się jeść batony nie zatrzymując się :D. Względnie kupić żele :).
| 19:25 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj Stary, no jest dobrze, najważniejsze jest to że nie zdychasz na podjazdach - znaczy masz dobrą wydolność. Wszystko inne da się szybko poprawić.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cesam