avatar Ten blog rowerowy prowadzi kania76 z miasteczka Pobiedziska. Mam przejechane 19696.88 kilometrów w tym 5256.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kania76.bikestats.pl
  • Sprzęt Mbike RENEGADE 29er

Rozjazd po ciężkim tygodniu

Sobota, 11 maja 2013 · dodano: 11.05.2013 | Komentarze 4

Krótki rozjazd po ciężkim tygodniu. Po powrocie z roboty i szybkim mini obiedzie wskoczyłem w gatki rowerowe i mimo lekkiego deszczu zaplanowałem lekki rozjazd. Wcześniej szybki "look" na giro - Wiggins to jednak totalny burak, podpadł mi gdy rzucił do rowu swój wypasiony karbonowy Pinarello. W czasie jazdy 10 km lekkich .tortur pod wiatr. Nogi jednak były dość mocno wyczerpane szczególnie łydy. Z kilometra na kilometr było lepiej. Po 10 km gnało się już przyjemnie. Krótka wycieczka w teren koło Jezierc i powrót przez Kociałkową. Nasze ulubione podjazdy mają tak syfiastą nawierzchnię, że zaczynam się tam bać jeździć nawet góralem.
Wypad pozytywny, choć mógłby być dłuższy. Cóż, z piachu bicza nie ukręcisz, a czas to nie guma od gaci.

JoannaZygmunta
| 05:55 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Właśnie oglądam powtórkę Giro. Wiggins to faktycznie burak. Szkoda, że nie stałam w tych krzakach, wzięłabym nawet taki "zepsuty"
| 20:28 sobota, 11 maja 2013 | linkuj Omijam Kocią ze względu na brak asfaltu, a tak tam fajnie mogłoby być :(
kania76
| 19:41 sobota, 11 maja 2013 | linkuj Niestety, mam komunię córy. Wyrzysk też pewnie odpadnie bo znowu młody świętuję roczek. W najbliższym czasie to jak nie urok to sraczka, nie wspominając, że czasami muszę w weekend pracować. Może coś w połowie czerwca się uda.
Maks
| 19:21 sobota, 11 maja 2013 | linkuj Kolejny maraton w Sulechowie ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kojni