avatar Ten blog rowerowy prowadzi kania76 z miasteczka Pobiedziska. Mam przejechane 19696.88 kilometrów w tym 5256.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kania76.bikestats.pl
  • Sprzęt Mbike RENEGADE 29er

W stronę lasów czerniejewskich i Nekli

Sobota, 30 czerwca 2012 · dodano: 30.06.2012 | Komentarze 1

Dzisiaj z rana postanowiłem sobie, niestety samotnie, pokręcić trochę lajtowo w pobliskich lasach. Początkowo kopiowałem trasę z zeszłego tygodnia. Udałem się na Jezierce, Graby, dalej od drogi na Neklę odbiłem w lewo. Dojechałem prawie do głównej drogi (starej 2 na Wrześnie) tyle, że nieco wcześniej odbiłem w prawo dróżką na Zasutowo (teraz wiem jak ta wiocha się nazywa). Z Zasutowa zygzakiem przejechałem Barczynę, dalej na Nekielkę, Sanniki i Kociałkową. Jak wcześniej wspomniałem wyjazd miał być totalnie lajtowy, ale chyba dobrze się ułożył wiatr (wiaterek w twarz w lesie, w plecy na polach) lub też nóżka wypoczęta miała siłę. Średnia nieco powyżej 28 km/h co biorąc pod uwagę przewagę leśnych duktów i braku poczucia specjalnego zmęczenia wydaje się przyzwoitym wynikiem w mojej skali.